Výměna pomůcky

25.08. 2017
Dotaz: 

Byl mi přidělen nový elektrický invalidní vozík, který mně nevyhovuje, můžu ho do nějaké doby vrátit?

Odpověď: 

Vozík je majetkem zdravotní pojišťovny, proto je nutné všechny případné změny konzultovat právě se zdravotní pojišťovnou. Upozorňuji však, že k výměně pomůcky může pojišťovna přistoupit pouze v závažných případech, kdy lékař potvrdí, že došlo ke změně zdravotního stavu a současná pomůcka poškozuje Vaše zdraví.

Nevím, z jakého důvodu Vám vozík nevyhovuje. V případě, že se jedná o malé úpravy (výška sedu, sklon stupaček apod.), kontaktujte svého prodejce, servisního technika a domluvte se na vhodném řešení. V opačném případě bych Vám doporučila nejprve informovat o Vaší situaci zdravotní pojišťovnu. 

Pracovníci Poradny Ligy vozíčkářů.